Kysttur

Astronomi og rumfart Kyst og å fiskeri efter laks og havørred Computere, spil, programmer m.m. Sandheden er derude, hvis du ikke kan tåle den så tryk ikke her Overvågning på godt og ondt Tekst og fotos fra min verden Burde ikke have en forklaring Oversigt over sitet
Fiskeri Kyst, fjord, å og elv:
Klik på tekst for artikel, foto for billedserie

El fiskeri i Storåen 2005 klik her.

Team Blanco 2004 fiske filmen, Årets hit, klik her

25 oktober, 2004, Niels forsøger at knække sin fluestang. Klik her.

13 oktober, 2004, Torben gør det igen, laks og havørred Klik her.

16 april, 2004, Endnu en kanon fisketur i det østjydske, fisk til alle Klik her.

Årets påsketur 2004, fisk til alle Klik her.

Storåen 25 januar. En flids præmie til torben. Klik her.

Så var det endelig Keld's tur til at fange fisk på As Hoved.
Carsten med fisk

Ærø april 2003

Storå 16 april

Fotos fra kyst fiskeri

Kysttur i det østjydske, 3,5 kg. sølv...

Fredag d. 16 april tog vi fire mand stærke afsted på tur i det østjydske. Efter påskens succes måtte vi simpelthen til kysten for at prøve lykken endnu engang. Og hvilken tur.

Vi startede fiskeriet omkring kl. 06.30 netop som solen kom op over vandet. Vi spredte os over en rimelig stor strækning og  efter få kast havde jeg fast i den første havørred. Det her kunne da vist ikke gå helt galt, når man mærker fisk så hurtigt.

Efter en lille halv times tid havde jeg mærket flere fisk og få en enkelt lige over målet, som fik sin frihed igen. Minmakker som havde fisket ved siden af mig havde også mærket flere fisk, men de var svære at få til hugge, så det blev kun til den ene.

Efter en times fiskeri mødtes vi til kaffe og da torben kom ca. 5 minutter efter os andre kunne vi 3 flotte fisk som Torben havde fanget. Sikken en start.

Resten af dagen var der periodisk et godt fiskeri og det blev til 8 fisk over målet inden kl. 14.00. Alle havde nu fået fisk over målet, jeg selv 3, Torben K 1, Brian 1 og Torben M 3 stk.

Fiskeriet døde lidt ud midt på eftermiddagen og vi tog en pause til hen under aftenen.

Omkring kl. 19.00 startede vi igen og straks fik kontakt med fisk. Fiskene var åbenbart kommet ind igen.

Omkring kl. 20.30 kunne jeg se Torben med en total flekset stang. Efter en hård fight kunne Torben kane en super flot overspringer på 3,5 kg. op på stranden. Sikken en fisk, sølv blank og i kanon kondition. Tillykke med den Torben.

Alt i alt en kanon tur igen og vi er klar igen på søndag, er der en er der også flere.